سکنی

طریق الحسین

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خودم راهی اش کرده ام، با پای پیاده؛

دلم را می گویم، دل است دیگر نمی فهمد فقط هوایی می شود و گاهی هم تنگ؛

خود آقا او را طلبیده، کاش من را هم؛

من هم با پای دلم نجف تا کربلا را پیموده ام

قدم به قدم

موکب به موکب؛

امشب کنار شش گوشه جا خوش کرده است دور از همه شلوغی ها و همهمه ها؛

ساکت و آرام نشسته و راز و نیاز می کند

دلم را می گویم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹

نظرات  (۳)

۳۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۱ نسترن گلزار
قبول باشه انشاءالله زیارت دلی ت دوست جانم
ما رو هم فراموش نکن تو دعا کردنات
انشاءالله قسمتت بشه دلی و حضوری 

۱۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۲ منتـــظر المهدی۳۱۳
خیلی زیبا بود احسنت
پاسخ:
خیلی ممنون
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۲ الـ ه ـام 8 عـظـیـمـی
به روز هم نمی کنید که بیاییم بخوانیم و کیف کنیم :)
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی